اشعارضیغم نیکجو ـ اردبیل

اشعارضیغم نیکجو ـ اردبیل

شعرها و دلنوشته ها
اشعارضیغم نیکجو ـ اردبیل

اشعارضیغم نیکجو ـ اردبیل

شعرها و دلنوشته ها

شعله¬ی نادانی

از شعله ­ی نادانی؛ پیوسته بلا خیزد

از "من" که تو در آنی؛ پیوسته بلا خیزد

 

پنهان شده در رنگیم؛ صد رنگ مسلمانی

از رنگ مسلمانی؛ پیوسته بلا خیزد

 

رنگی که خدا دارد؛ بی­رنگیِ بی­رنگی ست

از پینه­ ی پیشانی؛ پیوسته بلا خیزد

 

عریانی او زیبا؛ در پوشش نورانی

از پوشش عریانی؛ پیوسته بلا خیزد

 

از عشق الهی؛ مجنونی و شیدایی

از لهو خیابانی؛ پیوسته بلا خیزد

 

انگشتری دنیا؛ زیبنده ­ی روحانی

از دیو سلیمانی؛ پیوسته بلا خیزد

 

تا کی به غزلخوانی؛ دامن به گل افشانی

از نغمه­ ی شیطانی؛ پیوسته بلا خیزد

 

تا راه نمی­ آیی؛ من راه نمی­ آیم

از ظلمت حیوانی؛ پیوسته بلا خیزد

 

یا خود برهان از من؛ یا من‌ برهان از خود

از کشتیِ طوفانی؛ پیوسته بلا خیزد

 

من را به تو می­ب خشم‌؛ باشد که رها باشم

از روح پریشانی؛ پیوسته بلا خیزد

 

سنگم کن و خاکم کن؛ مست از میِ تاکم کن

از پوشش انسانی؛ پیوسته بلا خیزد

 

۹۹/۰۱/۰۵         ۲۳:۱۰

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد