اشعارضیغم نیکجو ـ اردبیل

اشعارضیغم نیکجو ـ اردبیل

شعرها و دلنوشته ها
اشعارضیغم نیکجو ـ اردبیل

اشعارضیغم نیکجو ـ اردبیل

شعرها و دلنوشته ها

نگاه

چشمانم پیاله ی خالی شراب است
که مستی از آن کوچ کرده است

بگو در کدامین نگاه تو باید
اتراق کنم

#ضیغم_نیکجو

@kowsar1392

قاب

دلم
خون شد
از بس
نیامدی!

بیا
قبل از این که قاب شوم
در چشمانت
قابم کن !

۹۵/۱۲/۱۵ ۱۹:۵۰
#ضیغم_نیکجو
@kowsar1392

بیمار

گاه که بیمار می شوی و
زمین گیر
سفره ات را هم جدا می اندازند
واین است
معنی
"دوستت دارم "های جوانی
۹۵/۱۲/۱۵ ۱۴:۳۰
#ضیغم_نیکجو
@kowsar1392

کهکشان سیب

تو هم چون سیب
کهکشانی
پر ستاره هستی
کاین گونه،
دلت
عطر یاس می دهد!
#ضیغم_نیکجو
@kowsar1392

شقایق

شقایق
آیینه چشمان من است
سیاهیش
سیاهی چشمان من
سرخیش
سفیدی خون آلود چشمان من

شقایق
شرح روزگار من است!

#ضیغم_نیکجو

دوستت دارم

دوست دارم
همچو طفل
بگویم
صد آغوش دوستت دارم!
#ضیغم_نیکجو
@kowsar1392