اشعارضیغم نیکجو ـ اردبیل

اشعارضیغم نیکجو ـ اردبیل

شعرها و دلنوشته ها
اشعارضیغم نیکجو ـ اردبیل

اشعارضیغم نیکجو ـ اردبیل

شعرها و دلنوشته ها

... می دانم که می دانی

هوایت با دلم‌ سرد است می­ دانم که می­ دانی

تمامِ روز من زرد است می­ دانم که می­ دانی

 

تویی افسانه ­ی چشمم؛ منم شبگردِ چشمانت

نوای نایِ من درد است می­ دانم که می­ دانی

 

تویی آن آرزوی رفته بر باد من ای عشق

دلم اهواز پر گَرد است می­ دانم که می ­دانی

 

دلم بازنده ی سیب است یا گندم نمی­ دانم

دلم‌ چون تخته­ ی نرد است می­ دانم که می­ دانی

 

خدایم در قمار عشق از من باخت امّا حیف

جواب عاشقان طرد است می­ دانم که می­ دانی

 

پناهش‌ دادم امّا عشق شد ویرانگر جانم

عجب این عشق نامرد است می­ دانم که می­ دانی

 

پناه چشم گریانم نگاه بیقرارت شد

برایم او دعا کردَ است می­ دانم که می­ دانی

 

25/07/1397 ۲۲:۰۰

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد