اشعارضیغم نیکجو ـ اردبیل

اشعارضیغم نیکجو ـ اردبیل

شعرها و دلنوشته ها
اشعارضیغم نیکجو ـ اردبیل

اشعارضیغم نیکجو ـ اردبیل

شعرها و دلنوشته ها

امید خورشیدی من

گلِ یخ وجود من

زشرم مهر دیدگانت آب می شود

همین نگاه سبز آفتاب

بلور پر شراب ناب می شود

زشرم آفتاب مهربان قلب بی ریای یار نازنین

من و وجود من

چو هیچ هیچ هیچ می شود

  تلألو اُمید من

بگو به مادرم :

                   که او

                   به چشم آفتابم آرمیده است

                   به چشم پُر

                             شراب نابم آرمیده است

                   اُمید آفتابی ام در او

                   نوای زندگی دمیده است

مگو که این دل از چه گیج گیج می شود !

زبان  کوتهم

زشرم شکر دیدگانت آب می شود

دو چشم من

ز دیده ی تو ماهتاب می شود

 

 (24 خرداد  78 13 اردبیل)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد